Milion razloga zašto volim jesen. ♥

14:00

Zdravo svima, dobro došli u moj novi post. Današnji post će biti na temu jeseni, zašto je toliko volim i sve ostalo o njoj.

Takodje imaćete dosta slika,što onih koje sam ja fotkala (naravno od prošlih godina) ali većina njih će biti sa pinteresta. Vi me slobodno možete zapratiti na pinterestu, jer ja tamo zaista imam milion boardova i obožavam da ih pravim i da ubacujem razne neke stvari.

Link do mog pinterest accounta je 
 https://www.pinterest.com/milicaamarkovic/






~Jesen je doba godine kada pada kiša, a kada pada kiša ja volim da se zavučem u ćebence i čitam neku dobru knjigu ili gledam seriju. To mogu da radim po ceo dan.

~Obožavam jesenje lišće,boje i bundeve. 



~Jesen sam uvek pamtila po založenoj vatri i gledanju filmova sa mamom i tatom

~Jesen je period kada se nose debeli džemperi i duksevi i kada je sve kao sa tumblra prosto je tokom jeseni sve savršeno.

~Jesen volim zato što je moji psi vole, umeju da se zaigraju sa kestenjem i šišarkama i da ih kotrljaju satima.

~Jesen volim zbog tamnih ruževa, ciglastih makeupova.
~Jesen volim zbog grožđa, jabuka, maminog ajvara. Yummy.

~Jesen volim zbog svih onih sunčanih dana, kada zapravo nije 40 stepeni već je prijatno i predivno.

~Jesen volim zbog prelepih fotografija koje mogu nastati samo u ovom dobu.


~Jesen volim zato što kada se god vraćam autobusom iz škole, posmatram predivne jesenje pejzaže, dokle god moj pogled doseže prostiru se polja crvene,narandžaste i žute boje.


~Jesen volim zato što je predivno godišnje doba i zato što je puno najsavršenijih stvari, a zašto vi volite jesen?


Pored jeseni takodje volim i vas, milicaamar♥





You Might Also Like

3 коментара