Kakvom se to svetu nadam?

10:00


Mnogo vas koji me pratite znate da se nadam boljem svetu, boljoj buducnosti. Ali verovatno ne znate kakvom se to svetu ja nadam. U ovom postu cete saznati.

Nadam se da se niko nece uvrediti ovim postom, u ovom posto sam se potrudila da objasnim zasto je bitno da sirimo ljubav i da cuvamo prirodu, Volim vas sve!
Za pocetak nadam se da ce planeta biti drugacija, da ce biti zdravija. Ocekujem da ce se tehnologija rzviti i da ce ljudi napokon ceniti prirodu dovoljno da uvedu biorazgradive flase,kese,case,ambalazu. Znam da je u razvijenijim drzavama to pocelo da se koristi,ali mislim da bi trebalo da se prosiri na sve drzave sveta.




Nadam se da ce nestati gladi u svetu, da ce ljudi prestati da se bahate i da ce poceti da cene jedni druge, da pomazu jedni drugima. 
Valjda ce ljudi shvatiti da svako ima pravoda zivi po svojim obicajima ali to ne znaci da trebaju da budu gladni.
Bili mi beli,crni,zuti mi smo svi pre svega LJUDI! Trebamo da se solidarisemo, ako neko ne zivi u kuci na tri sprata i ne vozi najskuplji auto i nema najnoviji telefon to ne znaci da on to nije zasluzio, to znaci da nije imao uslova da to ostvari,trebamo shvatiti da smo svi isti, imamo iste potrebe, svi znamo da mrzimo,ali retko ko zna da voli.

Trebamo voleti jedni druge a ne mrzeti se medjusobno. MI smo svi kao jedna velika porodica i trebamo se postovati , solidarisati.
Niko ne treba d aumre od gladi i zedji. MI u Evropi smo snabdeveni vodom,retko kome fali hrane, ali razmislite kako je ljudima u Africi u pustinjama Azije, zasto smo toliko sebicni zasto ne mozemo da se pomazemo, da se cela planeta smeje, da svi uzivamo u medjusobnoj ljubavi, nego ratujemo, ubijamo se. Zasto??
Zasto umesto da cuvamo planetu mi na svaki nacin gledamo da je unistimo razorimo, da li mislite da ratovi ne uticu na klimu. Uticu itekako uticu. Krivo mi je sto se retko ko seti da postoji neko ko losije zivi od njega.
Ljudi ne mare jedni za druge kako ocekivati da mare za zivotinje?
Ljudima je tesko objasniti da ne ubijaju bracu i sestre, a tek zivotinje?
Zivotinje koje su zedne i gladne, ljudi dodatno muce, umesto da im daju malo vode i starog hleba,ljudi sutiraju i maltretiraju ulicne zivotinje. SRAMOTA!



Svet ne treba, pardon NE SME, da izgleda ovako, ljudi se moraju postovati, zato je svet ovakav?
Moze li mi neko dati odgovor?
Zasto ljudi vise ne zele da pomazu bolesnoj deci, gde je nestala ta humanost,ta ljubav, zelja za bolje sutra. Na ovom svetu se zivi za danas, danas zaradi sve danas potrosi sve, danas ne daj nikome, danas ne pomozi nikome. 


Ja se nadam da cemo prestati da mislimo samo na sebe, da cemo prestati da unistavamo planetu, da cemo prestati da ubijamo zivotinje iz zabave, da cemo prestati da se bahatimo, da cemo pomagati jedni drugima, da ce se cela planeta radovati!

Ja volim svakog coveka na zemlji, bi crn,bio beo, zut, zelen, plav, on je covek,kako se zivotinje mogu ponasati fino i pomagati jedne drugima zasto ljudi ne mogu.




 Molim svaku osobu u Srbiji, na Balkanu, u Evropi, na svetu da umesto sto baci kesu na travu da tu kesu uzme ode do kuce stavi u nju malo korice hleba, da umesto sto baci tu flasu u reku, da iz te iste reke natoci vodu u tu istu flasu, da to odnese nekom psu, macki na ulici. Da uputi osmeh i ponese torbu toj starici, da umesto sto ce danas otici u kafanu i potrositi novac, neka taj novac ostavi sa strane makar i 200 dinara bilo, neka taj novac uplati nekom bolesnom detetu, neka da ulicnom sviracu. Neka umesto ruzne reci, tuce, resi problem lepim recima jer kao sto znate : LEPA REC I GVOZDENA VRATA OTVARA! 

Kada bi svaka treca osoba na svetu ovo uradila imali bi smo lepsu, bolju, zdraviju,srecniju planetu. Nije do tebe, do nas je!

Tvoje malo je nekome puno!

Ispricacu vam jednu anegdotu, prosle godine kada smo iz moje skole pobedili na kvizu koji je organizovao "Crveni krst" dobili smo nagradno putovanje, putovali smo zajedno sa decom koja su jako siromasna i kojima je "Crveni krst" pomagao kada smo se vracali nazad nasa ekipa je odlucila da sv nase grickalice i hranu podelimo sa njima. Bilo je tu dece razlicitih nacionalnosti ali njihovi osmesi nisu gledali ko je tu beo a ko crn.

Nadam se da sam vas ovim postom inspirisala da ucinite neko dobro delo.

Eh da zelela sam da vam kazem sto se tice onih pasa iz OVOG POSTA kojih je bilo 9 + majka, epa mali udate 7 njih je nazalost uginulo od stenicaka protiv kog nisu dobili vakcinu. Ostala su jos  2 i njihova mama. Ja i zena koja ih je hranila smo uradile sve sto je bilo u nasoj mozi da ih spasimo ali nazalost nista. Takodje crno beli pas koji je isto bio u toj grupi je otrovan, to samo pokazuje koliko su ljudi postali zlobni, a to nikako nije dobro.

Ja se trudim oko prirode oko ljudi, svak egodine ucestvujem u akcijama skupljanja smeca u mom mestu, ako zelite mozete s ei vi pridruziti takvim akcijama ako ih u vasem mestu ima. 


U ovom postu sam vam zaista rekla svoje najiskrenije misljenje, i sve sto sam imala na srcu.
Cak sam i plakala uz neke delove. Nadam se da me niko nece pogresno shvatiti i da se niko nece uvrediti. Hvala na citanju, i ako vam nije problem podelite post. Volim vas!!! ♥

You Might Also Like

3 коментара