Hranim 20 psa!?

16:31

Zdravo svima dragi moji, dobrodosli u moj novi post. Danas sam vam pripremila jednu kratku pricu o pocetku hranjenja svih ovih pasa.

Prvenstveno mozda znate pricu o 9 kuca i nihovoj majci sa instagrama @milicaas_dogs (klick ovde).
Neko je ostavio skotnu kucu u mom komsiluku. Meni je jako bilo zao da ona ugine pogotovo zato sto bi ona na svet donela jos devet slatkih kuca. Ja sam je pocela hraniti ona me je jako zavolela i jednog dana me dovela do jedne napustene kuce gde se ona okotila. Tamo sam zatekla preslatke kucice koj jos uvek nisu bili sposobni da jedu, medjutim cim je proslo malo vremena ja sam pocela da im donosim hleb i mleko. Oni izgledaju ovako ↓⇓↓
To su vec sami po sebi bila 10 psa koja hranim.


Pricu o tome kako sam dobila Nedu i Fifi znate iz ovog posta (klick ovde)


Medjutim Neda se okotila i imam jos 6 slatkisa... 

Dakle Megi i njenih 9 psica + Neda i njenih 6 + Fifi=18

Ali Megi i njenih 9 psica, Neda i njenih 6 i Fifi nisu jedini psi koje hranim.
Hranim jednu zenku psa i njenu jedinu prezivelu cerku sto je jos 2. 
Dakle 18+2=20.

Hranjene ovih pasa ne racunajuci moje pse (Fifi i Nedu) me toliko ispunjava i cini srecnom, Smatram da umesto sto ubijamo zivotinje trebamo i da ih hranimo. Ucinite i vi neko dobro delo i posaljite mi vasu pricu i slike na @milicaas_dogs ili @crnookam instagram profilu.

Pogledajte moj video o ubijanju zivotinja i ostavite like i subscribe u znak podrske!

Ly, Mimmi

You Might Also Like

2 коментара