SPRING serijal #2 | Spring outfits

17:58

Cao, nemam neki specijalni uvod zato sto znam da me trenutno osudjujete. Jesam obecala da ce post ici u tri, ali meni zaista danas nije bilo dobro i cak i sad ovo pisem na silu. Jednostavno sam danas bila kao pregazena. Ali eto sada sam vam spremila 5 outfita za prolece koje mozete nositi svakodnevno, a da bih vam ulepsala ovaj petak jos malo, recicu vam da obavezno bacite pogled na slikicu gore i osmotrite ove pse, a ukomentarima mi pisite koji vam je najsladji, ali ako ne mozete da odlucite, nemojte da brinete ne mogu ni ja.



Inace svi ovi outfiti su preuzeti sa PINTERESTA, a vi ukoliko zelite mozete tamo da me zapratite:

https://www.pinterest.com/milicaamarkovic/

Ako jos uvek nemate PINTEREST ne znam sta cekate, prvo sto cete uraditi nakon citanja ovog posta jeste da napravite pinterest!



1.


2.

    3.
 4.
 5.

You Might Also Like

5 коментара