Misli devojaka tokom spremanja.

16:03


Caos drugari, pomalo cudan uvod zar ne?Ne znam kako da nadoknadim moju lenjost i ne rad. Znam da izvinjenja nece pomoci i znam da vi niste zadovoljni mojim redom postavljanja. Ne zelim da se izvinjavam, znam da uopste nisam fer jer objavljujem jedanput nedeljno. Ali obaveze zovu.

Evo danas sam sa novim postom tu i uzivajte. Veliki poljubaaacc.




Ne kosa mi je uzasna....

Bolje da sam kupila Batiste...

Mrzi me da je perem

Hajde da potrazim neki savet na netu..

Hm..Smutiti mleko,sa aktivnim ugljem i jajetom time oprati kosu i nece nikada vise biti masnaaa...

Ma jeste, ahaaa sigurnooo, malo prekosutraa. 

Ovde mi vec 20min otislo.

Jednostavno cu svezati ovu prokletu kosuu...

Ah nemam vise korektora.

Stavicu kompaktni puder, e tako izgledam savrseno..

Jao boze, cetkica za rumenilo je bila umrljana licim na vesticu..

Skinucu ja sve ovo lepo...

Sada se vide sve bubuljicee...

Sta da ooobuuuuucem???

Nemam sta da obucem!!!

Help mee....

I tako izgledam uzasno, ove trenerke i duks i kompletiracu svoj Bad look izgled.

Patike su mi prljaveee....

Minut do osam, trciiiii!!!

Kosa! Nisam je svezalaaa.

Nisam ni gumicu ponela, kasnim u skolu.

Evo sad cu leci ovde i prekratiti sebi muke!


To bi bilo to, pisite mi u komentarima kako se vi spremate!!!


Za 20000 pregleda vas ceka gw!


Tekst koji sam pisala za famoza.net procitajte ukoliko vas ne mrzi:

http://www.famoza.net/milicin-blog-ne-odustajte/

You Might Also Like

3 коментара

Укупно приказа странице