Nesto vaznije od sminke!

20:26


Necu zapoceti ovaj post kao obicno, jer ovaj post nije obican.

Da li ste se nekada zapitali kako se pravi ta nasa sminka? Te tone necega u bocicama? Od cega se sve to pravi? Od glicerina? NE, preskup je. Od aloe vere? Isti slucaj. Da li ste razmisljale od cega se prave te mekane divne cetkice? Da li imate psa? Je li njegova dlaka mekana? Je li vasa omiljena cetkica za sminkanje mekana? Je li ona vestacka, ili mozda??? Mozda je jedan nevini pas, nevini zivot, nevino bice, stradalo zboo vase omiljene cetkice! Mozda je jedno drvo, nas izvor zivota, stradalo zbog nase omiljene maskare?
Mozda je neko dete moralo da sasije tu vasu  haljinu? Mozda je moralo, jer nije imalo od cega da zivi, jer nije imalo hranu? Da li ste sigurni gde je ta haljina proizvedena? Razmislite glavom, sta ako, sam ja zasluzna za smrt necijeg ljubimca? Indirektno naravno. Mozda mi je mala devojcica iz Indije sasila haljinu, pod prisilnim radom, naterana i ucenjena zbog novca? Da li se zapitate nekada, kako je nekome ko nema vodu za pice? A mi, sta mi radimo? Skupe kreme, skupi tonici, puderi, mozda je to testirano na zivorinjama? Mozda je ta cetkica koju najvise volite, napravljena od ovce, ili bilo koje zivotinje? Mozda sam ja posredni ubica? Zapitate li se? NE! Mnogi ce reci da to ne funkcionise tako, otvorite oci! 
Mozda cete pokusati da opovrgnete moju rec? Hocete reci, da deca nisu prisiljena na rad, da se sminka ne testira na zivotinjam? To cete mi reci? Ni ne pokusavajte. I sama se sminkam, ili bar jesam...ALI nikada ne bih dozvolila da mom psu fali i dlaka, a kamoli cela cetkica za puder. A taj puder? A taj parfem? Koliko li je metara ozona unisteno zbog toga? Zanima li vas? Ne teram vas da budete vegani, molim vas da budete ljudi! Da li volite svoj zivot? Da li vam ne smeta to sto ima sve manje kiseonika? Ako vam to ne smeta, slobodno ne mojte nastaviti sa citanjem.

Da li se ujutru budite u toplom, da li imate sa cime da se umijete, sta da pojedete , popijete, da li imate dzeparac, knjige, obrazovanje, patike?
Shvatate li koliko ste srecni? 
Da li znate da neko nema ni koricu hleba i casu vode?
A vi, vi zelite onaj skupi telefon, onaj skupi parfem, ne mozete u skolu jer vas boli prst?
Budite srecni onim sto imate,obrazovanjem koje vam je pruzeno. 
Zamislite da ste rodjeni u Africi, nemate krov nad glavom, jedete isti hleb mesec dana, vas desetoro pije iz istog balona prljavu vodu. Prisiljeni ste da radite da bi imali i taj jedan hleb samo zato sto ste rodjeni sa drugom bojom koze i na drugom kontinentu!
RAZMISLITE MOLIM VAS!
Da li zelite da trosite vas novac na haljine koje kostaju po nekoliko desetina hiljada ako znate da ih je sasilo gladno dete, ili cete kupiti najskuplji puder koji je testiran na nekom psu, ili cetkicu koja je napravljena od tog istog psa, ili parfem koji je unisti ozon, ili bundu od medvedjeg krzna, ili krokodilske cizme???

DA LI ZELITE TO?

Ne zabranjujem vam da se sminkate, da se oblacite kako zelite, ali razmislite, sta radite sebi drugima i okolini, molim vas!

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице