YOUTUBE intervju | Lea Stankovic | Biljana Petrovic | Milica Pajcin-Leni | ♥

20:10






INTERVJU
I evo tog velikog iznenadjenja. Danas radim YOUTUBE intervju sa raznim youtuberkama.
Hvala youtuberkama: Lei Stankovic, Biljani Petrovic i Milici 
Pajcin.







Lea je trenutno jedna od najpopularnijih srpskih youtuberki, njen kanal pogledajte klikom OVDE. Ja sam Lei poslala nekoliko  pitanja, a ona meni njene odgovore. Pa hajde da vidimo sta nam je to Lea odgovorila.
Lein instagram








Ja: Ko ti je bio inspiracija da pocnes da snimas?


Lea: Pocela sam da snimam jer to volim.

Ja: Bila si na meti Andjelinih&Nadjinih spamera, da li si nekada razmisljala da prestanes da snimas zbog njih?

Lea: Nisam razmisljala da prestanem sa snimanjem.

Ja: Skoro je izasao tvoj sampon, kako se osecas zbog toga?

Lea: Ponosna sam na svoj sampon.

Ja: Da li si se osecala cudno kada si prvi put sela i krenula da snimas video?


Lea: Nisam se osecala cuno ni prvi put.


Ja; Da li bi radije menjala svoj zivot teen idola za zivot bilo koje druge tinejdzerke?


Lea: Dopada mi se sve ovo.



Ja; Kada bi mogla da promenis svet, sta bi to promenila?


Lea: Da bude vise ljubavi, da nestane mrznja.

Ja: Da li si zbog toga sto si uzor mnogim mladjim youtuberima promenila svoj stil?

Lea: Nisam promenila stil.

Ja: Da li planiras saradnju sa jos nekim youtuberima?

Lea: Planiram.

Ja: Da li bi se pre odrekla sminke ili svoje duge kose?

Lea: Sminke.

Ja: Da li vise volis da snimas sa Ficom ili sama?

Lea: Volim da snimam i sa Ficom i sama.

Ja: Da li bi vise volela da budes stilista ili fotomodel?

Lea: Stilista.

~Hvala Lei na odgovorima~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Mlada youtuberka Biljana Petrovic je uplovila u vode youtuba skoro, a za to vreme stekla veliku paznju devojka i devojcica, njen kanal mozete videti klikom OVDE
Biljanin instagram



Ja:Da li bi ikada prestala da snimas?

Biljana: Ne planiram da prestanem sa snimanjem.

Ja:Tvoj youtube kanal raste velikom brzinom kako se osecas zbog toga?

Biljana: Mnogo sam srecna zbog rasta kanala..i drago mi je da se pratiocima dopada to sto radi i moj nacin snimanja.

Ja:Sa kojom poznatom licnoscu bi zamenila zivot?

Biljana: Mozda bih menjala zivot sa Justinom ali na samo JEDAN dan ne vise.
Ja:Koji ti je omiljeni youtuber sa srpske youtube scene?

Biljana: Sve ih mnogo volim ali najvise gledam Janu dacovic.
Ja:Tri videa koja planiras da snimis u narednom periodu?
Biljana: Planiram da snimim moju rutinu posle skole, nesto o kameri kojom snimam i favorite.

Ja:Da li planiras da snimis collab sa nekim youtuberom?

Biljana: Naravno ☻☺
Ja:Tip videa koji najvise volis da snimas?

Biljana: Najvise uzivam u snimanju Q&A videa..

Ja: Kako se osecas zbog toga sto si idol mnogim devojkama?

Biljana: Veoma sam srecna zbog toga, ali biti nekom idol noi sa sobom veliku odgovornost, pa se trudim da otavim lep utisak i prenesem pozitivnu energiju.
Ja: Koliko subscrajbera bi volela da imas?

Biljana: Nemam odredjeni cilj sto se tice broja subscrajbera.

Ja:Srpska youtube scena ili Americka youtube scena?

Biljana: Srpska, mislim da je mnogo lakse biti primecen. Ko god zeli da snima ne znam sta ceka SAMO NARED! ♥

~Hvala Biljani na odgovorima~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 Milica Pajcin poznatija kao Leni iz Yasserstain ekipe mi je dala odgovore na par pitanja vezana za ekipu i njen dolazak u nju. Yasserstain kanal mozete pogledati klikom OVDE
Njen intagram
Ja: Kakav je oecaj biti u yasserstain ekipi?

Leni: Divan! Spoj lepog, zabavnog i korisnog.

Ja: Uzivas li u snimanju za youtube?

Leni: I te kako!

Ja: Omiljena epizoda "Zbog Sira" ?

Leni: "Zbog Sira #22"

Ja: Da li se ponekada svadjate u ekipi?

Leni: Ne svadjamo se, prilicno smo tolerantni jedni prema drugima.

Ja: Clan ekipe koji uvek zabavlja sve prisutne?

Leni: Singer! Uvek je Singer! Nemoguce je naljutiti se na njega.

Ja: Da li planirate jos nekog novog clana?

Leni: Novi clan je Irina Arsenijevic. Za sada je to to.

Ja: Postala si uzor mnogim devojkama i devojcicama, da li se nesto promenilo nakon toga?

Leni: Nemam osecaj da jeste. Tacno, radim ono sto volim i to me cini srecnom, ali ne vidim neke drasticne promene.

Ja: Koliko videa imas sa yasserstain ekipom?

Leni: Ne vodim evidenciju.

Ja: Posao kojim bi volela da se bavis u buducnosti?

Leni: Bas ovaj posao, samo sto bi obuhvatao malo ozbiljnije teme.

Ja: Dve stvari koje bi ponela na pusto ostrvo?

Leni: Pincetu i Mp3 player. 

~Hvala Milici na odgovorima.~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 _____________________________________________________________________






You Might Also Like

1 коментара