Meet my peets tag / Upoznaj moje ljubimce tag

20:48

Cao dobrodosli u moj novi post. Znam da me nije bilo skoro mesec dana, ali tu sam sa Meet my pet tagom. Tako da uzivajte.
Za ovaj tag zelim da tagujem blog Call of Beauty.
Ljubim vas ___________m019__________ ! ♥♥♥♥
Da pogledate moj novi video kliknite §OVDE§
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻


1.Kako se tvoj ljubimac zove?

Fifi/Neda

2.Koja rasa je tvoj ljubimac?


Fifi je maltezer, Neda je mesanac.

3.Koliko dugo imas svog ljubimca?

Fifi mesec dana, Nedu 4 godine.


4.Kako si dobila svog ljubimca?

Jednog dana sam sedela sa mamom i njenom prijateljicom i napomenula kako bih volela da imam maltezra. I onda sam sa maminom prijateljicom otisla i kupila moju malu Fifi. A Nedu sam dobila tako sto mi je uginulo jedno kuce, i vracajuci se iz skole mama i ja samo videle covekak kako vozi dva slatka kuceta u autu, prisla sam autu i covek me je pitao: "Hoces jedno?" i ja sam odabrala moju divnu Nedu! ♥♥♥

5.Koliko je star tvoj ljubimac?


Fifi 6 meseci, Neda 5 godina. ☺

6.Zanimljive stvari u njenom\njegovom karakteru?


Fifi je jako razigrana i zanimljiva i obozava decu. Neda je takodje razdragana ali je vec dosta stara i povredila je nogu pa cesce spava i odmara. ♥

7.Sta ti znaci veza sa tvojim ljubimcem?

Obozavam sve zivotinje, ali njih dve zaista zauzimaju veliko mesto u mom srcu, jako mi znace i mislim da mi zivot ne bi bio isti bez njih.

8.Najdrazi trenutci sa tvojim ljubimcem?


Ne bih mogla da izdvojim samo jedan trenutak sa njima.
9.Nadimci tvog ljubimca?


Fifilino,Nedlin

10.Njegova slika?


Imam dosta njihovih snimaka na instagramu

 ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ 



You Might Also Like

0 коментара