Lifestyle #... | Fall

17:19




Zdravo drustvo, za danas sam vam pripremila post o jeseni, koje je ujedno moje omiljeno godisnje doba.Ovaj post je nastavak serijala Lifestyle ali koja epizoda pojma nemam!

Bundevice su mi omiljeni jeseni detalj. Predstavljaju Noc vetica i jako su slatkee.
Volim da ukrasavam bundeve za Noc vestica iako mi to ne slavimo.
Ukoliko vas zanima kakav sam kostim napravila pogledajte:

Ukoliko volite horor filmove pogledajte koji je meni omiljen:




Jesenje dekoracije u mi jako cool i volim da ih primenjujem. Ukoliko vas zanima kakve sam to dekoracije ja napravila za jeen pogledajte:



Jesen je meni zaista super obozavam jesenje dzemperice, solje caja , knjigu ili laptop uz to!







Cesto dok setam sumom smisljam razne odevne kombinacije ( obecavam da cu ih uraditi tokom sledece nedelje) Makeup i razne zanimljive ideje za dekoraciju ukrasavanje noktiju.
Ukoliko vas zanima mozete pogledati moj dva starija posta ( iz 2014 godine). U njima sam vam pokazala moje omiljene outfite za jesen. Bas skoro am se prisecala i gledala neke stare postove i naisla na ova dva!
Fotoaparat mi je tada bio mnoo losiji kao i kvalitet slike, a i slikala me je mama ( ona super lika i sve to ali hocu da napomenem da je sada bolji kvalitet i da me on avise ne slika) ♥☺
Oba posta su izbacena 12.12.2014 . Prosle godine sam ja pobrkala datume i rodjendan bloga slavila 12.12. a blog je napravljen 3.12.
Takodje zelala bih da pogledate ovaj post Sta ja zelim u 2016!.
I takodje da kazem da su mi se zelje za 2016 godinu ostvarie i da sam prponosna i na sebe i na vas koji citate ovo. Inace kada sam pisala taj post bilo mi je zao sto se 2015 godina zavrsava sa svim mojim uspesima iza sebe ali isto tako mi je sada zao sto se zavrsava 2016 godina.
Nego da se vratimo mi na jesen.

Mojih top 5 jesenjih slika !
Prve tri slike su od prosle godine i jako ih volim! Mozete ih videti na mom instagramu @cuperak__plavi!







To je to za ovaj post ! Vidimo se u subotu sa drugim delom YOUTUBE intervjua gde ucestvuju E_ _ _ _ _ _ M_ _ _ _ _ _ _ _ , D_ _ _ _ S_ _ _ _ , M_ _ _ B_ _ _ _ B_ _ _ !

      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

You Might Also Like

1 коментара

Укупно приказа странице